Vítejte na ZDRAV.cz
  Hledat

Rozšířené hledání

  Menu
· Všechna témata
· Archiv
· Statistiky
  Přihlášení
Uživatelské jméno

Heslo

Registrací získáte možnost přispívat, diskutovat, měnit vzhled...
  Uživatelské menu

  Bezcigaret.cz
Do nového dne
uh, uh, uh
s cigaretou
  Redakce
· Reklama
· Redakce
· Prohlášení
  Archiv html
· Adresář firem
· Zákony a vyhlášky
· Marketing pro zdraví
  Zdrav.cz

Přidat zdrav.cz
do Oblíbených položek

Ikona na Vaše stránky
www.zdrav.cz

Zdrav.cz
jako Výchozí stránka

Pondělí, 05.Únor 2001 Články 

respektive dřívější článek "Farmaceuti ohrožují zdraví", posílá svůj názor čtenář Z. Kabelka
"Otřáslo mnou, jakým způsobem Jan Hnízdil popisuje, že by chtěl koupit výrobek bez "přirážky" na ušlechtilou věc.

respektive dřívější článek "Farmaceuti ohrožují zdraví", posílá svůj názor čtenář Z. Kabelka
"Otřáslo mnou, jakým způsobem Jan Hnízdil popisuje, že by chtěl koupit výrobek bez "přirážky" na ušlechtilou věc. Směšuje několik věcí a vývod jeho článku je přímo zrůdný."
Ze složitosti vztahů vypichuji:
někdo využívá (zneužívá) podpory dobré věci k prodeji svého výrobku, ovšem nikoli jako přirážku, ale jako oznámení, že se vzdá části svého zisku,
je mojí věcí, zda na to skočím a zda koupím věc, abych něco podpořil, nebo proto, abych si koupil něco, co vlastně ani nepotřebuji.
Problém agresivní reklamy však nelze postavit tak, že se někdo vyjádří k Ostrovům života, nebo akci Paraple hrubě asociálně, ve smyslu, když to nepotřebuji já, ať to není. A nejedná se jen o ostrovy života. Bylo by dobře, kdyby se pan Hnízdil dokázal vyjádřit pozitivně (ve smyslu - pokud společnost určitou zdravotní péči chce, tedy potřebuje) jak zajistit, aby se soustředil dostatek prostředků na realizaci.
I když se snažím smysl článku pana Hnízdila chápat jako výpověď o uplatnění nároku na osobní svobodu, musím konstatovat, že autor zaměňuje svobodu jednání za sobectví. Nechť se autor zaměří na zákony, které chování firem tímto způsobem umožňují, na mnohdy podivné ekonomické souvislosti a třeba taky na diametrální rozdíl tvorby pojistného na auta a majetek a na zdraví.
2001-02-05
Z. Kabelka


- Vytisknout stránku -

  Související odkazy
 Více z Tématu - Články

  Zdravotnické akce
Žádná akce!
Why not submit yours?


[Kalendář]

Copyright (c) 1998-2003 Marketing pro zdraví

Powered by PostNuke - GPL redakční systém