Vítejte na ZDRAV.cz
  Hledat

Rozšířené hledání

  Menu
· Všechna témata
· Archiv
· Statistiky
  Přihlášení
Uživatelské jméno

Heslo

Registrací získáte možnost přispívat, diskutovat, měnit vzhled...
  Uživatelské menu

  Bezcigaret.cz
Do nového dne
uh, uh, uh
s cigaretou
  Redakce
· Reklama
· Redakce
· Prohlášení
  Archiv html
· Adresář firem
· Zákony a vyhlášky
· Marketing pro zdraví
  Zdrav.cz

Přidat zdrav.cz
do Oblíbených položek

Ikona na Vaše stránky
www.zdrav.cz

Zdrav.cz
jako Výchozí stránka

Úterý, 15.Leden 2002 Oznámení 

Názory veřejnosti na reklamu, která propaguje léky nejsou z dlouhodobého hlediska mezi českou populací příliš vyhraněné. Vyplývá to z nejnovějšího výzkumu společnosti Sofres Factum ...

Veřejnost nemá vyhraněný postoj k tomuto druhu reklamy zejména proto, že se domnívá, že problematika léků a reklamy na ně je příliš složitá a raději by rozhodnutí přenechala odborníkům z řad lékařů. Podíl takto smýšlejících lidí postupně klesá, ale přesto v současné době je jich 27,1 procent.
Celkem 32,7 procenta respondentů si myslí, že reklama na léky má mít určitá omezení ale naproti tomu 30,7 procenta respondentů omezení nevyžaduje. Pouze 9,6 procenta doporučuje přísný zákaz reklamy na léky. Liberálnější postoje zaujímají v otázce reklamy léků muži.
Obecně podle výzkumu, který proběhl v prosinci 2001, 59,9 procent lidí dává přednost pravdivé reklamě. Důvěryhodnou reklamu preferuje 39,6 procent respondentů a 35, procent respondentů požaduje aby reklama byla především informativní. V průběhu let se požadavek pravdivosti reklamy stabilně udržuje na prvním místě.
2002-01-15


- Vytisknout stránku -

  Související odkazy
 Více z Tématu - Oznámení

  Zdravotnické akce
Žádná akce!
Why not submit yours?


[Kalendář]

Copyright (c) 1998-2003 Marketing pro zdraví

Powered by PostNuke - GPL redakční systém