Vítejte na ZDRAV.cz
  Hledat

Rozšířené hledání

  Menu
· Všechna témata
· Archiv
· Statistiky
  Přihlášení
Uživatelské jméno

Heslo

Registrací získáte možnost přispívat, diskutovat, měnit vzhled...
  Uživatelské menu

  Bezcigaret.cz
Do nového dne
uh, uh, uh
s cigaretou
  Redakce
· Reklama
· Redakce
· Prohlášení
  Archiv html
· Adresář firem
· Zákony a vyhlášky
· Marketing pro zdraví
  Zdrav.cz

Přidat zdrav.cz
do Oblíbených položek

Ikona na Vaše stránky
www.zdrav.cz

Zdrav.cz
jako Výchozí stránka

Úterý, 15.Červen 2004 Články 

mají nejlepší vyhlídky na úspěch na německém trhu. Prodej léků, vitamínů a tonik přes internet má velkou šanci na výrazný nárůst. Z celkového počtu 29 sledovaných produktových
skupin prodávaných přes internet, mají právě zdravotnické přípravky největší tržní potenciál. To je jeden z hlavních poznatků výzkumu na téma nakupování na internetu - Online Shopping Survey 2004.

Jedná se o společný projekt organizací výzkumu trhu ENIGMA GfK a TNS Infratest.
Pouze 830 000 uživatelů internetu si v roce 2003 online opravdu zakoupilo léky na předpis a bez předpisu, tonika a vitamínové přípravky online, a v průměru tak každý z nich utratil částku ve výši asi 40 EURO.
Více než 5 milionů spotřebitelů si však umělo představit, že by si v budoucnosti objednali zdravotnické výrobky přes internet, tj. online. Dodavatelé těchto typů přípravků mohou v průběhu několika málo let očekávat dvakrát, dokonce i třikrát vyšší nárůst prodeje.
K tomuto vývoji přispělo přijetí zákona Gesetz zur Modernisierung der gesetzlichen Krankenversicherung (GMG – Zákon o reformě německého zdravotnictví), který na začátku
roku 2004 stanovil zákonné parametry pro online lékárny. Spotřebitelé si tak už nemusejí dělat starosti, zda se nepohybují v šedé zóně zákona, ale mohou plně využívat legální výhodu atraktivních nabídek na internetu.
Internet také nabízí výrazný potenciál růstu prodeje u kosmetických výrobků, výrobků péče o tělo, a dekorativní kosmetiky. Zatímco v posledním roce si už 1,8 miliony uživatelů internetu objednalo výrobky péče o pleť a tělo online, dalších 4,9 milionu lidí si dovedou představit, že tak učiní v budoucnosti. 1,7 miliony spotřebitelů si v roce 2003 koupilo kosmetické výrobky a parfémy online, avšak tržní potenciál existující u tohoto segmentu dosahuje výše dalších 4,5 milionů nakupujících na internetu.
Výzkum na téma nakupování na internetu - The Online Shopping Survey (OSS) je společnou studií společnosti ENIGMA GfK a TNS Infratest. V lednu a únoru 2004 bylo dotazováno celkem 1 035 německých uživatelů internetu ve věku 14 – 69 let prostřednictvím telefonu na to, jak využívají internet, jakou úlohu pro ně hraje internet při nákupech 29 kategorií výrobků
i služeb a na elektronické bankovnictví.
15.6.2004
Zdroj: Marketingové noviny - E-business


- Vytisknout stránku -

  Související odkazy
 Více z Tématu - Články