Vítejte na ZDRAV.cz
  Hledat

Rozšířené hledání

  Menu
· Všechna témata
· Archiv
· Statistiky
  Přihlášení
Uživatelské jméno

Heslo

Registrací získáte možnost přispívat, diskutovat, měnit vzhled...
  Uživatelské menu

  Bezcigaret.cz
Do nového dne
uh, uh, uh
s cigaretou
  Redakce
· Reklama
· Redakce
· Prohlášení
  Archiv html
· Adresář firem
· Zákony a vyhlášky
· Marketing pro zdraví
  Zdrav.cz

Přidat zdrav.cz
do Oblíbených položek

Ikona na Vaše stránky
www.zdrav.cz

Zdrav.cz
jako Výchozí stránka

Pátek, 08.Říjen 2004 Články 

lidé čím dál víc hledají na internetu. Také informace o farmaceutických firmách získává více než polovina uživatelů internetu prostřednictvím webových portálů. Podobně je tomu s informacemi o tržbách nebo o možnostech zaměstnání u farmaceutických firem. K získání informací z farmacie lidé internet využívají stále častěji, vyplývá z nejnovějšího šetření společnosti GfK Praha.

Internetových prezentací farmaceutických firem využívá 37 procent uživatelů. Stejný počet osob si informace obstarává prostřednictvím lékařů nebo lékárníků. Další zhruba třetina oslovených uživatelů internetu nachází potřebné informace na letácích farmaceutických firem.
Nejvíce lákají uživatele internetu na stránkách farmaceutických firem informace o lécích či doplňcích stravy, a to 70 procent dotázaných. Necelá třetina využívá možnosti vyhledání nejbližšího lékaře nebo lékárny. Nabídek internetových poraden využívá 29 procent uživatelů internetu. Další čtvrtina se zajímá o odborné zdravotnické informace. Ve vyhledávání kontaktů nebo volných pracovních pozic pomáhají webové stránky farmaceutických firem
desetině uživatelů.
Důvěru v informace, které jsou uvedeny na webových stránkách farmaceutických firem, mají více než tři pětiny internetových uživatelů. Nedůvěru vyjádřila pouhá tři procenta osob. K nejnavštěvovanějším webovým stránkám farmaceutických firem, nebo podniků, které vyrábějí doplňky stravy, se řadí podle provedeného výzkumu především prezentace společnosti Zentiva a následně Klub zdraví na stránkách společnosti Walmark.
Na internetovém šetření o vnímání a využívání webových prezentací farmaceutických firem spolupracovala GfK Praha se společností Green Planet. Výzkum se uskutečnil ve druhém zářijovém týdnu a zúčastnilo se ho 500 osob z celé republiky. Svým výběrem tvořily reprezentativní vzorek internetové populace starší 14 let.
1.10.2004
Zdroj:Marketing & Media


- Vytisknout stránku -

  Související odkazy
 Více z Tématu - Články