Vítejte na ZDRAV.cz
  Hledat

Rozšířené hledání

  Menu
· Všechna témata
· Archiv
· Statistiky
  Přihlášení
Uživatelské jméno

Heslo

Registrací získáte možnost přispívat, diskutovat, měnit vzhled...
  Uživatelské menu

  Bezcigaret.cz
Do nového dne
uh, uh, uh
s cigaretou
  Redakce
· Reklama
· Redakce
· Prohlášení
  Archiv html
· Adresář firem
· Zákony a vyhlášky
· Marketing pro zdraví
  Zdrav.cz

Přidat zdrav.cz
do Oblíbených položek

Ikona na Vaše stránky
www.zdrav.cz

Zdrav.cz
jako Výchozí stránka

Čtvrtek, 22.Březen 2001 Články 

než před deseti lety. Podle posledních průzkumů vypijí méně tvrdého alkoholu než Češi. V Čechách se před dvěma lety vypilo v průměru už 9,9 litru 100% lihu na osobu, zatímco Slováci se spokojili s pouhými (!) 7,9 litry. Hlavním důvodem tohoto vývoje je podle slovenského ministra zdravotnictví Romana Kováče rozdílný přístup obou zemí k reklamě na alkohol. Slovensko tak zřejmě v předstihu reaguje na doporučení WHO ...

"Za posledních 10 až 15 let jsme se stali svědky toho, jak se mládež stává důležitým cílem marketingu alkoholických nápojů. V případě, kdy jsou značné prostředky na reklamu věnovány na ovlivnění chování mládeže, je stále obtížnější vybudovat vyrovnaný a zdravý přístup k alkoholu," prohlásila Dr. Gro Harlem Brundtlandová, Generální ředitelka Světové zdravotnické organizace ve své úvodní řeči na konferenci o mládeži a alkoholu, která se konala v únoru ve Stockholmu. "Na základě všech těchto poznatků a obav, vyzývám všechny mezinárodní odborníky k tomu, aby společně přehodnotili otázku marketingu a reklam na alkoholické nápoje zaměřené na mládež."
Světová zdravotnická organizace bude letos ve spolupráci s vládou ve Valencii pořádat konferenci na téma vlivu globálních marketingových přístupů a reklamy na alkohol. Světová zdravotnická organizace plánuje dále ustavení poradního výboru ohledně strategie pro boj s alkoholem, který by se věnoval tomuto závažnému zdravotnímu problému.


- Vytisknout stránku -

  Související odkazy
 Více z Tématu - Články