Registrací získáte možnost přispívat, diskutovat, měnit vzhled... |
|
|
Úterý, 14.Listopad 2000
|
Články
|
Přenechám zachovalého manžela, pokud nenajdu dárce kostní dřeně
|
hlásá text reklamy který má podpořit ušlechtilé snahy mezi lidmi a má pomoci Nadaci pro transplantaci kostní dřeně. Předseda správní rady této nadace Vladimír Koza prohlásil, že připouští, že tato reklama je tvrdá, prý stejně jako život a dodává, že v tomto konkrétním případě bychom měli subjektivní etické cítění zdravých lidí podřídit potřebám nemocných. Jak už jsme psali, některé nadace se neostýchají používat metody, za které by se nemuseli stydět ani ostřílení vyděrači. Ještě, že má alespoň Rada pro reklamu dostatek soudnosti a označila tuto reklamu jako neetickou.
- -
|
|
|
|