Vítejte na ZDRAV.cz
  Hledat

Rozšířené hledání

  Menu
· Všechna témata
· Archiv
· Statistiky
  Přihlášení
Uživatelské jméno

Heslo

Registrací získáte možnost přispívat, diskutovat, měnit vzhled...
  Uživatelské menu

  Bezcigaret.cz
Do nového dne
uh, uh, uh
s cigaretou
  Redakce
· Reklama
· Redakce
· Prohlášení
  Archiv html
· Adresář firem
· Zákony a vyhlášky
· Marketing pro zdraví
  Zdrav.cz

Přidat zdrav.cz
do Oblíbených položek

Ikona na Vaše stránky
www.zdrav.cz

Zdrav.cz
jako Výchozí stránka

Úterý, 08.Srpen 2000 Články 

Amerika objevila "další velkou věc " v Internetu: problematiku lidského zdraví. Je sice pravda, že Američané jsou tímto tématem poněkud posedlí - to jim nebrání konzumovat podřadné a tučné potraviny a pak shazovat kila ve fitting centrech; právě naopak to do této posedlosti skvěle zapadá. Péče o zdraví "přes Internet " má ale svou výbornou logiku. Protože jsou v oblibě různé marketingové nálepky, dostala tato oblast už svůj název: e-Health. Dnes produkty určené pro zdraví kupuje na americkém trhu 11 mil. lidí, během pěti let má tento počet vzrůst na 55 miliónů.

Udávají se následující důvody pro očekávaný raketový vzrůst "e-Health komerce ":
na Internet se "stěhují " starší lidé, kteří jsou klíčovou cílovou skupinou
zdravotní pojišťovny usilovně přesměrovávají své zákazníky na své weby, kde jim poskytují spoustu informací o jednotlivých lécích a zdravotních prostředcích
výrobci léků a zdravotních potřeb stále intenzivněji nabízejí své produkty přes Internet, včetně léků na předpis
lidé nyní mohou sjednávat a upravovat zdravotní pojištění přes Internet
budoucí rodiče či mladí rodiče hledají na Internetu informace (a zboží) pro správnou péči o své dítě
Zajímavé je, že studie poukazuje i na faktory, které působí proti tomuto růstu. Je to jednak nedostatek kvalitního, detailního obsahu, dále obavy ze zneužití privátních informací o nemocech registrovaných zákazníků, technické prodlevy u velkých firem v implementování internetových technik, a také přirozený odpor lékařů k využití webu jako nástroje pro komunikaci se svými pacienty (přirozený kvůli tomu, že web jim "ubírá chleba ").
Zdroj: Jiří Hlavenka, Ekonomika , 23.6.2000, živě.cz


- Vytisknout stránku -

  Související odkazy
 Více z Tématu - Články